reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nikola Korečková

Nikola Korečková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vyštudovaná geoturistická asistentka výživy. Mám rada čítanie, hlavne svetovú klasiku. Rada tvorím hand made veci. Skúšam všetky možné techniky, ktoré mi nie vždy idú tak ako by som si predstavovala. Hrám na klavíri a akordeóne - hovorovo na harmoniku. Som veľkou milovníčkou zvierat, najmä psov. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Zabi nudu! Sprav si kvíz

Nikola Korečková

Zabi nudu! Sprav si kvíz

Nuda je moja najlepšia kamoška, nevieme sa od seba odtrhnúť. V jednom časopise som natrafila na sekciu kvízov a v rámci nič nerobenia, pustila som sa do kvízovania.

  • 25. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
Umývačka riadu

Nikola Korečková

Umývačka riadu

Nie každý má tú česť a je vlastníkom umývačky riadu. Ticho závidím tým ženám, ktoré tento poklad vlastnia. Ja o nej zatiaľ môžem len snívať a tak u nás doma zastávam túto funkciu ja.

  • 2. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 001x
  • 14
Moje kulinárske umenie alebo len aby sme od hladu nepomreli

Nikola Korečková

Moje kulinárske umenie alebo len aby sme od hladu nepomreli

Nikdy som nejako extra nevarila. Stále sa našiel niekto kto to urobil za mňa. A tu je teraz výsledok! Vyletela som z rodičovského hniezda a musím sa starať sama o seba, v mojom prípade ešte aj o frajera.

  • 15. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 655x
  • 1
Ako som o život Crasha Bandicoota pripravila

Nikola Korečková

Ako som o život Crasha Bandicoota pripravila

Môj život hráča nie je ľahký. Ak by niekedy niekto zostavoval rebríček najhorších hráčov, určite obsadím prvé miesto.

  • 4. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 0
Vydáš sa a basta!

Nikola Korečková

Vydáš sa a basta!

Väčšinou sú do svadby tlačení muži, ale v mojom prípade je to inak. Nie som ten typ ženy, ktorá sníva o svadbe. Asi som divná.

  • 29. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 667x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu